بورس و بازارمجله خبری

بازار آشفته اجاره مسکن در کردستان

به گزارش ساختمان آنلاین:  نبود ثبات قیمت در بازار مسکن و بدنبال آن تورم، باعث شده تا سقف آرزوی خانه دار شدن تا اجاره نشینی پایین آمده و در برخی موارد سطح توقع مستاجران روز به روز از وسعت خانه اجاره‌ای مورد نظرشان نیز کاهش پیدا کند.

با از راه رسیدن فصل گرما، فصل بنگاه گردی اجاره نشین‌ها هم آغاز می‌شود،چرخه بنگاه گردی از اوایل تابستان شروع و تا اواخر همین فصل نیز ادامه دارد.

این روز‌ها تلاطم بازار و گرانی قیمت اجناس بویژه نرخ مسکن، حجم سنگین فشار روحی را به خانوار‌ها سرازیر می‌کند البته بیشترین فشار بر دوش سرپرست خانوار است که در این شرایط سخت اقتصادی باید هزینه بالای اجاره خانه را فراهم کند.

رشد فزاینده و بدون کنترل و نظارت اجاره بهای مسکن در سال جاری، وضعیت مستاجران را بدتر از سال‌های گذشته کرده و این مساله در استان‌های کم برخورداری مثل کردستان، بیشتر به چشم می خورد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا