مجلس و ارگان هامجله خبری

بررسی طرح جهش تولید مسکن در دستور کار مجلس

به گزارش ساختمان آنلاین: جلسه علنی امروز(چهارشنبه 15 بهمن) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس دستور کار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن

گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (این طرح با عنوان “شفافیت آرای نمایندگان” اعلام وصول گردیده است و تقاضای تغییر دستور در جلسه روز یکشنبه مورخ 1399/11/12به تصویب رسیده است)

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک مصوب 1355 و اصلاحات بعدی آن

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

گزارش کمیسیون کشاورزی،آب،منابع‌طبیعی‌ومحیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی

انتخاب یک‌نفر از نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون‌ اقتصادی به‌عنوان ناظر در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

* محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز(چهارشنبه 15 بهمن)  قوه مقننه،گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

* همچنین روز مادر و روز زن را به ویژه به زنان مسلمان و زنان و مادران کشورمان و همچنین مادران شهدا و جانبازان تبریک و تهنیت عرض می کنم. همچنین این روز را به نمایندگان خانم مجلس و خبرنگاران خانمی که در جمع ما حضور دارند، تبریک می گویم.

شفافیت آراء باید برای کل قوا اجرا شود

همچنین  سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 15 بهمن‌) قوه مقننه و  در اخطاری بر اساس اصول (84) و (86) قانون اساسی و ماده (22) آیین‌نامه داخلی مجلس در انتقاد به اظهارنظر الیاس نادران مبنی بر اینکه چرا باید طرح شفافیت آراء دو شوری شود، خطاب به رئیس مجلس، گفت: شما باید با آقای نادران بر اساس آیین‌نامه تذکر دهید چرا که در شوراهای استان‌ها به دلیل شیوع کرونا رأی‌گیری بر اساس توزیع برگه نبوده بلکه به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا