راه و شهرسازیمجله خبری

اختصاص۱۰ میلیون مترمربع زمین برای طرح اقدام ملی تولید مسکن استان فارس

به گزارش ساختمان آنلاین:  جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: ۷۹۹۱۹ خانوار در طرح اقدام ملی تولید مسکن ثبت نام کرده اند.

وی خاطر نشان ساخت: از تعداد کل ثبت نام شوندگان ۱۸۲۳۰ خانوار مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند که شهرهای یکصد هزار نفر در استان فارس شامل شیراز، مرودشت، جهرم و فسا است و ۲۳۶۲۶ خانوار مربوط به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: ۴۱۸۵۶ خانوار نیز مربوط به شهر جدید صدرا است.

مهندس زاهدی افزود: ۴۰۷۱۰ خانوار تا کنون یا بررسی شده اند و یا در حال بررسی های نهایی هستند.

وی اذعان داشت: در مجموع بیش از ده میلیون متر مربع زمین برای این طرح در استان فارس در نظر گرفته شده که بخشی از این زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در اختیار بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس و دبیر شورای مسکن استان گفت: عمده تامین مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهر شیراز به شهر جدید صدرا واگذار شده که شرکت عمران شهر جدید صدرا با تمام نفرات پیگیر انجام این طرح مهم است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا