مجلس و ارگان هامجله خبری

طرح های مسکنی با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: غلامرضا هوایی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی از استان‌های مهم و تأثیرگذار به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، داشتن مرز و همجواری با خراسان رضوی است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بر حل مشکلات حوزه راه استان تاکید کرد و بیان داشت: نقش هماهنگی بین راهداری و راه و شهرسازی در اتمام پروژه‌ها در این استان مهم است زیرا به رغم تلاش‌های بسیار این اتفاق در استان کمرنگ رخ داده است.

وی از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواستار اجرایی شدن مطالبات و انتظارات این حوزه شد و افزود: اتمام باند دوم محور اسفراین به بجنورد، اتمام محور میامی و سنخواست، اتمام محور پرسه سو به غلامان و بجنورد، مسکن مهر و استفاده از ظرفیت‌های مرز از مطالبات به حق مردم این استان است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه این آئین مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: مسکن مهر و طرح اقدام ملی باید در استان با جدیت بیشتری انجام شود.

کفاش تصریح کرد: خراسان شمالی را در اتمام پروژه‌ها به صورت ویژه خواهیم دید اما تمامی پروژه‌های باقی مانده باید در سال‌جاری به اتمام برسد.

گفتنی است در این مراسم قاسم قاسمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان شمالی معارفه و از زحمات سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان تقدیر شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا