راه و شهرسازیمجله خبری

طرح مسکن ملی موردتوجه قرار نگرفت

به گزارش ساختمان آنلاین: علی محمدی اظهار داشت: شهروندان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، بویژه شهرهای کوچک از طرح اقدام ملی تولید مسکن استقبال نکرده اند.

وی افزود: در این شهرها، هزار و ۱۱۸ نفر برای دریافت مسکن ثبت نام کرده اند که ۷۳ نفر آورده ۴۰۰ میلیون ریالی را واریز کرده اند و از این تعداد، ۵۶ نفر مربوط به متقاضیان شهرستان اسفرین است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در شهرهای جاجرم و گرمه هر کدام تنها سه چهار نفر آورده خود را واریز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، دولت زمین را تامین می کند، تسهیلات در اختیار قرار می گیرد، زیر ساخت ها هم به وسیله دولت تامین می شود بنابراین فرصتی مناسب برای خانه دار شدن شهروندان است.

محمدی در باره وضعیت اجرای مسکن اقدام ملی گفت: در شهر اسفراین، کارها آغاز شده و در مرحله اجرای فونداسیون است، در این شهر برای ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

وی گفت: در شهر شیروان هم برای ۱۸۰ واحد، در گرمه و جاجر هر کدام برای ۶۰ واحد زمین مورد نیاز تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای تامین زمین در سایر شهرها هم مشکلی نیست، در برخی مناطق، بنیاد مسکن دارای زمین است و در صورت نیاز واگذاری انجام می شود.

اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا