مجلس و ارگان هامجله خبری

سیاستی که مسکن را از رکود بیرون می‌آورد

به گزارش ساختمان آنلاین: محمدحسین پناهی‌فر اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی در خصوص افزایش تسهیلات بانکی که در شرف اجرایی شدن است، می‌توانیم شاهد تحول مطلوبی در بخش مسکن باشیم.

وی افزود: این سیاست‌ها در حوزه افزایش تسهیلات بانکی می‌تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن و همچنین رونق این بخش فراهم کند و شرایطی به وجود آورد تا مردم راحت‌تر خانه‌دار شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دولت، سیاست افزایش تولید مسکن را در کشور در پیش گرفته و در طرح اقدام ملی مسکن نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که می‌تواند زمینه را برای خروج از رکود بخش مسکن کشور فراهم کند.

پناهی‌فر با بیان اینکه با اقدامات در حال انجام پس از چند سال رکود می‌توانیم شاهد رونق در حوزه مسکن باشیم، تصریح کرد: سیاست‌های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در خصوص عرضه زمین، تحرک جدیدی در بخش‌مسکن به وجود خواهد آورد که استان خوزستان نیز از آن بی‌بهره نخواهد بود.

وی افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن، خود به تنهایی می‌تواند زمینه‌ساز تحرک و خروج بخش مسکن از رکود باشد و به خانه‌دار شدن مردم کمک کند. در خوزستان این طرح پیشرفت بسیار خوبی در مقایسه با سایر استان‌ها دارد و وضعیت تامین زمین در این بخش نیز بسیار مطلوب است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا