مجلس و ارگان هامجله خبری

وام اجاره، درمان بازار مسکن نیست

به گزارش ساختمان آنلاین:  فرشید پورحاجت اظهار کرد: وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مسکن و کاهش تولید مسکن در کشور، مهمترین عامل شرایط بحرانی امروز است.

وی افزود: شوربختانه متولیان بخش مسکن هیچ برنامه منسجمی برای تولید مسکن نداشته‌اند و کمبود مسکن در کشور بر این بازار اقتصادی تاثیر داشته است و خانوارها در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان کشور گفت: دولت باید تمهیداتی برای اجاره‌داری به صورت منسجم و سیاست‌ورزانه دنبال کند.

پورحاجت با بیان اینکه بازار مسکن از بازار آزاد تبعیت می‌کند، افزود: اعلام اینکه برای حوزه اجاره‌داری مبلغی وام تامین شود، درمان اساسی این بازار نیست.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از مالکان و تمام مردم ایران می‌خواهم کمک کنند و در این شرایط سخت که بر اثر بی‌برنامگی و عدم توجه به حوزه مسکن ایجاد شده است، در کنار خانواده‌های مستاجر باشند و شرایط را به نحوی فراهم کنند تا فشار کمتری به خانواده‌ها وارد شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا