بورس و بازارمجله خبری

وضعیت بازار مسکن در زنجان چگونه است؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  ابوالفضل طاهری به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح باعث می شود تا قیمت مسکن تا حدی کاهش یافته و بازار مسکن آرام شود و طی روزهای گذشته این مهم خود را نشان داده است.

وی اظهار کرد: باید بر این امر اذعان داشت که با کاهش قیمت مصالح ساخت و ساز ها افزایش می یابد و به تبع قیمت مسکن هم کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه اجاره بهای مسکن در زنجان بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: باید مالکین مسکن از افزایش غیر قانونی اجاره بهای مسکن خود داری کنند و خوشبختانه ۹۰ درصد زنجانی ها دستور العمل های لازم را رعایت کردند و مستاجرین را همراهی می کنند.

طاهری تاکید کرد: اگر جلوی افزایش قیمت مصالح ساختمانی گرفته نشود قطعا ساخت و سازها کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه با کاهش قیمت مصالح ساختمانی قیمت مسکن هم کاهش می یابد، ابراز داشت: اتحادیه مشاورین املاک با مشاورین املاکی که فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را پلمب می کند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مسکن در کشور ۲۵ درصد بیش‌تر از قیمت واقعی آن است،گفت: در استان زنجان قیمت مسکن با شهرهایی که جمعیتی برابر با زنجان دارد متناسب است و گران نیست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا