بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

رکود بازار مسکن در شهرستان ساری

به گزارش ساختمان آنلاین:    علیرضا برزگر درباره وضعیت املاک و مسکن با بیان اینکه بازار مسکن در شهرستان ساری طی سه ماه گذشته در رکود به سر می برد، کرونا و افزایش بی رویه قیمت ها را دلیل این رکود ذکر کرد.

وی قیمت مسکن و زمین را در منطقه سرسام آور و گران توصیف کرد و گفت: قیمت آپارتمان از متری ۲۵ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان در نوسان است و در برخی مناطق قیمت آپارتمان به صورت پیش فروش متری ۲۵ میلیون تومان معامله می شود.

وی پارک ملل را جزو گران ترین منطقه ساری بیان کرد و گفت: اجاره واحدهای مسکونی نیز سرسام آور شده است و قیمت اجاره مسکن در سال جاری ۴۰ درصد افزایش یافته است.

برزگر کف قیمت اجاره را با پیش پرداخت ۵۰ میلیون تومانی ماهانه سه و نیم میلیون تومان ذکر کرد و گفت: اجاره ها ۷۰ تا ۸۰ درصد افزوده شده است.

نایب رئیس اتحادیه املاک در ساری یادآور شد: همچنین رهن مسکن در شهرستان دو برابر شده و قیمت ۱۵۰ میلیونی رهی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.

وی با عنوان اینکه قیمت ها طبق متراژ انجام می شود، گفت: رهن مسکن ۱۵۰ متری به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا