مجلس و ارگان هامجله خبری

امکان تسری مسکن محرومان به نقاط شهری

به گزارش ساختمان آنلاین: حسن ظفری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه ها با بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و ۹۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و دولت درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی پروژه مسکن محرومین، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۲۹۰ واحد مسکن محرومین در استان تولید شده است.

ظفری افزود: تاکنون براساس سهمیه منظور شده بیش از ۳۲۹۳ متقاضی شناسایی و ۲۹۰۶ متقاضی به بانک معرفی شده و ۲۶۹۹ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل و بیش از ۲۴۱۷ واحد پی کنی، ۲۲۴۱ واحد اسکلت و بیش از ۲۰۷۸ واحد اجرای سقف انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه سالانه ۲۰۰ تا ۵۰۰ واحد مسکن محرومین دراستان همدان ساخته می شد، ادامه داد: در سال ۹۹ در استان همدان با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین کلید خورد و در بودجه ۱۴۰۰ نیز ردیفی برای مسکن محرومین اختصاص یافته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسکن محرومین براساس تفاهم نامه مابین استانداری، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه فعلا درسطح روستاها پیش می رود اما می توان به تدریج به نقاط شهری هم تسری داد و منعی ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا