مجلس و ارگان هامجله خبری

انتقال سند مسکن مهر به افراد متقاضی

به گزارش ساختمان آنلاین:   هیمن محمدی در ادامه افزود: بنا بر دستورالعمل اجرایی هیئت‌ وزیران عرصه مساکن مهر واگذارشده به افراد در صورت تقاضا قابل‌انتقال و واگذاری است.

وی افزود: اجرای این دستورالعمل دارای شرایط و ضوابطی است که بخشی از آن توسط افراد متقاضی و بخش دیگر توسط اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت املاک حقوقی راه و شهرسازی استان کردستان، در خصوص شرایط واگذاری مسکن نیز بیان کرد: طرح تفکیک عرصه و اعیان، اخذ پایان کار، عدم اجاره معوقه از شرایط واگذاری مسکن به افراد است.

به گفته وی افراد متقاضی پس از درخواست رسمی به اداره راه و شهرسازی و طی مراحل اداری می‌توانند سند مسکن را به نام خود انتقال دهند.

محمدی ذکر کرد: بعد از درخواست این افراد، جهت مشخص کردن قیمت به هیئت کارشناسان ارجاع داده می‌شود، همچنین مبلغ کارشناسی پس از تائید نمایندگی در صورت تقاضای متقاضی به مدت حداکثر دو سال قابل تقسیط است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا