راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

سرمدی: قوانین مرتبط با حوزه مسکن جای مماشات ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین: کیومرث سرمدی واله در مورد عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی، اظهار کرد: این مساله موضوع مورد علاقه مجلس یازدهم است، چون مجلس از ابتدا به دنبال حل مشکل مسکن بوده و با عزم جدی که در دولت رئیسی می بینیم، عزم دولت هم در این خصوص جدی است.

وی با اشاره به اینکه قانون مترقی مالیات بر خانه‌های خالی می‌تواند گره کور افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بها را باز کند،‌ تصریح کرد: قطعا موانعی وجود دارد که از جمله آن نبود اطلاعات جامع، کامل و مانع از مسکن و مساکن خالی از سکنه در کشور است و احتمالا برخی مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها نیز در این مسیر وجود دارد که با قاطعیت مجلس یازدهم پای اجرای قانون خواهیم ایستاد و هیچ ترک فعلی را از هیچ مسئولی نخواهیم پذیرفت.

نماینده مردم اسدآباد گفت:‌ بازار مسکن به عنوان زیرساخت توسعه کشور باید از دلالی نجات پیدا کند. مسکن تاثیر مستقیم بر ازدواج و رفع مشکل اساسی جوانان دارد، فلذا قوانین مرتبط با حوزه مسکن به عنوان مطالبات ملی جای مماشات ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا