مجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن 50 نیازمند بوشهری تامین خواهد شد

به گزارش ساختمان آنلاین: علی مقاتلی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از نیازمندان واقعی مسکن توان تامین آورده خود در طرح اقدام ملی مسکن را ندارند و هم اینکه تامین مسکن این افراد نیز از جمله وظایف دولت است شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مهیای تامین مسکن این افراد است‌.

وی بیان کرد: شرکت عمران شهرجدید عالیشهر پیشنهاد حل مشکل اقشار فوق را به شورای مسکن استان بوشهر ارائه کرده تا متقاضیان مورد نظر با حداقل آورده و با واگذاری زمین از اراضی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به صورت اجاره ۹۹ ساله برای احداث مسکن اقدام کنند.

قاتلی ادامه داد: با اجرا این طرح در مرحله اول طرح ۵۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و یا انجمن خیرین مسکن ساز استان برای افراد نیازمند احداث خواهد شد.

وی افزود: در این راستا بهره‌گیری از تسهیلات کم بهره، کمک های بلاعوض و همچنین کمک های خیرین به تصویب شورای مسکن استان بوشهر رسیده تا پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ستادی نسبت به احداث واحدها اقدام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا