بورس و بازارمجله خبری

قیمت‌های عجیب مسکن در منطقه یک تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:   آپارتمان‌های منطقه زعفرانیه و فرمانیه طی یک ماه اخیر بین ۵۷ تا ۱۵۵ میلیون در هر متر مربع معامله شده است. یک واحد آپارتمان ۱۳۷ متری و ۶۰ سال ساخت در خیابان پسیان متری ۵۸ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت واحدی ۲۶۱ متری و ۱۵ سال ساحت در خیابان کوهسار این محله نیز متری ۸۲ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان بوده است.

یک کارشناس مشاور املاک که در منطقه یک فعالیت دارد، معتقد است قیمت مسکن در این محله‌ها به ثبات نسبی رسیده است؛ ولی گاهی اوقات برخی آپارتمان‌ها با ارقامی عجیب قیمت‌گذاری می‌شود.

آپارتمان‌های منطقه زعفرانیه و فرمانیه طی یک ماه اخیر بین ۵۷ تا ۱۵۵ میلیون در هر متر مربع معامله شده است. یک واحد آپارتمان ۱۳۷ متری و ۶۰ سال ساخت در خیابان پسیان متری ۵۸ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت واحدی ۲۶۱ متری و ۱۵ سال ساحت در خیابان کوهسار این محله نیز متری ۸۲ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان بوده است.

یک خانه ۱۵۸ متری و ۱۹ سال ساخت در خیابان آصف زعفرانیه، متری ۶۵ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان به فروش رفت. همچنین آپارتمانی ۱۲۱ متری و چهار سال ساخت در خیابان پیراسته متری ۱۱۹ میلیون و ۸۳۴ هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن در محله فرمانیه نیز بسیار بالا است. یک واحد آپارتمان ۱۵۳ متری و ۱۴ سال ساخت در این محله متری ۸۲ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان معامله شد. سرمایه مورد نیاز برای خرید آپارتمانی ۱۴۳ متری و هشت سال ساخت در خیابان کوهستان که در فرمانیه قرار دارد، ۹۷ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان در هر متر مربع و مجموعا ۱۴ میلیارد تومان بود. یک خانه ۹۸۸ متری و هشت سال ساخت در این محله متری ۵۱ میلیون تومان معامله شد.

یک کارشناس مشاور املاک که در منطقه یک فعالیت دارد، معتقد است قیمت مسکن در این محله‌ها به ثبات نسبی رسیده است؛ ولی گاهی اوقات برخی آپارتمان‌ها با ارقامی عجیب قیمت‌گذاری می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا