بورس و بازارمجله خبری

قیمت مسکن بیش از ارزش واقعی آن است

به گزارش ساختمان آنلاین:   ابوالفضل طاهری با اشاره به بازار مسکن در زنجان، اظهار کرد: به دلیل تعطیلی‌هایی که طبق مصوبه ستاد کرونا به وجود آمده، می‌توان گفت که تقریباً هیچ خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و بازار در وضعیت راکدی به سر می‌برد.

وی افزود: پیش از آن نیز قیمت مسکن در زنجان نه تنها روند صعودی نداشت، حتی در مقطعی به دلیل تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در بورس، کاهش نیز داشت.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت مسکن در کشور تقریباً ۲۵ درصد بیش‌تر از قیمت واقعی آن است ولی اینکه گفته می‌شود در استان زنجان قیمت خانه نسبت به سایر شهرها گران‌تر است، درست نبوده و قیمت مسکن در زنجان با شهرهایی که جمعیتی برابر با زنجان دارد، متناسب است.

رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان خاطرنشان کرد: مشاوران مسکنی که غیرقانونی فعالیت می‌کنند در بازرسی‌ها پلمب می‌شوند ولی شهروندان نیز باید در هنگام مراجعه به این افراد توجه لازم را داشته باشند؛ چراکه در برخی موارد شاهد اشتباهاتی از افراد غیرمتخصص در تنظیم قرارداد و مبایعه‌نامه هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا