راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مجلس به احتکار خانه‌های خالی پایان داد

به گزارش ساختمان آنلاین:  ابراهیم عزیزی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به گوشه‌هایی از اقدامات مجلس یازدهم در ابعاد مختلف اظهار کرد: تا زمانی که تاکتیک‌های نظام سلطه را نشناسیم، نمی‌توانیم به یک برنامه ریزی همراه با آگاهی و بصیرت دست یابیم.

او با اشاره به اقدامات دشمن برای پشیمان و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و آشفته نشان دادن وضعیت کشور، گفت: این راهبرد نظام سلطه برای عقب نگاه داشتن کشور و سیاه نشان دادن وضعیت است که برخی بی مدیریتی‌ها نیز در داخل کشور به آن دامن می‌زند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای به تلاش مجلس یازدهم اشاره و با بیان اینکه اولین موضوع مهم ترسیم یک راهبرد بود که بر مبنای آن حرکت کرد، افزود: تضمین خرید محصولات کشاورزی دیگر قانون خوب مجلس بود که موجب می‌شود دسترنج کشاورزان عزیز ما در جیب دلالان کمتر رود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوعات بین‌المللی قانون لغو تحریم‌ها و صیانت از دستاوردهای هسته‌ای بزرگ ترین اقدام مجلس بود که این مسأله نیازهای اساسی کشور در حوزه برق، آب، درمان، کشاورزی و … را برطرف خواهد کرد.

او با بیان اینکه قانون لغو تحریم‌ها دشمن را مایوس کرد و به عقب راند و اگر آنها امروز دست خالی هستند نتیجه همین قانون بود، عنوان کرد: قانون تسهیل کسب و کار دیگر قانون خوب مجلس بود که مدت گرفتن مجوزها را به حداقل می‌رساند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات استانی نمایندگان نیز اشاره کرد و گفت: تغییر نگاه مدیران کشور به فارس و مدیران استان از یک نگاه سطحی به نگاه‌های عمقی از جمله رویکردهای ما در مجلس یازدهم بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، گرفتن مجوز ایجاد یک خط پروپیلن، فعال کردن پروژه‌های بزرگ در راه و ریل و … از دیگر اقدامات نمایندگان در این دوره بوده که موجبات توسعه استان را فراهم می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا