راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به مرحله تکمیل نزدیک شده است

به گزارش ساختمان آنلاین: رافع ناصری فر  روز دوشنبه گفت:  از مجموع حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد ساخت و تکمیل ۳۴ هزارو۸۲۲ واحد از تعهدات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بوده و مابقی به صورت خودمالکی ساخته شده است.

وی ادامه داد: اکنون از مجموع ۳۴ هزار و۸۲۲ واحد مسکونی مهر تعهد شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد ۳۴ هزارو ۲۲۹ واحد آنها تکمیل شده است.

ناصری فر گفت : در زمان حاضر ۵۹۳ واحد مسکونی مهر نیمه تمام در شهرجدیدهشتگرد باقی مانده که در مرحله نازک کاری هستند و پیش بینی می شود طی ۲ ماه آینده تکمیل شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت:  از مجموع واحدهای تکمیل شده تا کنون ۲۹ هزارو۶۴۰ واحد آنها به متقاضیان ئاگذار شده است.

وی مهمترین مشکل کنونی واحدهای مسکن مهر شهرجدید هشتگردرا گرانی سیمان و  مصالح ساختمانی برای تکمیل این پروژه ها و زیرساخت های مربوط به آنها ذکر کرد.

اکنون شهرجدید هشتگرد حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل و واگذاری کل واحدهای مسکن مهر و  واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شمار جمعیت این شهر از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا