تازه هامجله خبری

چهارمین همایش ملی “معماری سازمانی” برگزار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: این همایش، ۲۱ آبان ۱۳۹۹ با سخنرانی مهندس باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به طور رسمی افتتاح می‌شود و کارگاه‌های آموزشی آن از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آبان به صورت موازی برگزار خواهد شد.

سخنرانی صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقه معماری سازمانی، ارائه مقالات منتخب و برگزاری نشست‌های تخصصی از برنامه‌های این همایش ملی است.

این دوره از همایش، به‌دلیل شرایط پاندمی کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و از این جهت فرصتی است تا مخاطبان خارج از کشور و یا علاقه‌مندان در شهرستان‌ها بتوانند به‌راحتی در همایش شرکت کنند. در همایش امسال تعداد بیشتری سخنران از خارج کشور حضور دارند.

در چهارمین همایش ملی معماری سازمانی و در نشست صنعت بیمه که از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود، راه‌کارهای استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین و معماری سازمانی در شرکت‌های بیمه مطرح خواهد شد. همچنین در نشست تخصصی وزارت نیرو، تجربیات به‌کارگیری معماری سازمانی در مجموعه وزارت نیرو مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، سه دوره پیشین این همایش به ترتیب در دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شیراز و صنعتی شریف برگزار شده است و اطلاعات کامل برنامه‌های همایش و نحوه ثبت‌نام در وب گاه همایش به نشانی https://ncaea2020.ut.ac.ir قابل دسترس است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا