راه و شهرسازیمجله خبری

زمان برگزاری انتخابات نظام مهندسی استان تهران مشخص شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی‌محمد عبدی‌قهرودی با اعلام این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در تمامی استان‌ها به غیر از تهران با مشارکت بالا و مناسب انجام شد و در استان تهران نیز تا قبل از پایان مهر، انجام خواهد شد، گفت: انتخابات نهمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، یکشنبه ۱۸ مهر و آذربایجان شرقی ۱۹ مهر با مشارکت بالای اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: درصد مشارکت در آذربایجان‌شرقی ۴۶/۰۲ درصد و در سمنان ۳۹/۸ درصد ثبت شد که این رقم برای دوره هشتم به ترتیب ۱۷/۶۹ و ۸ درصد بود.

عبدی‌قهرودی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیأت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز قبل از اتمام مهرماه برگزار خواهد شد.

وی در بیان دلایل تعویق زمان انتخابات استان تهران، توضیح داد: بررسی صلاحیت‌ها به دلیل تنوع موضوعات و همچنین فراوانی تعداد زمان برد که برنامه‌ریزی شده است تا انتخابات استان تهران نیز ظرف اوایل هفته آینده به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اعتبارنامه‌های اعضای منتخب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تا قبل از پایان مهر اعطا خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا