مجلس و ارگان هامجله خبری

شورای راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل شد

به گزارش ساختمان آنلاین:   دويست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز سه شنبه با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، دويست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز سه شنبه، بیستم آبان ماه با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری و مجازی در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار شد.

در این جلسه محمود محمودزاده معاون امور مسكن و ساختمان وزارتخانه، حامد مانی‌فر مديركل دفتر مقررات ملي ساختمان و علی‌محمد عبدی‌قهرودی مديركل دفتر توسعه مهندسى ساختمان نیز حضور به هم رساندند.

احمد خرم، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در این جلسه با خیرمقدم به حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی در دويست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای مرکزی، گفت: با مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم مذاکره کرده‌ام تا از این پس جلسات مفصل فصلی با ایشان داشته باشیم.

وی، رابطه سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی را بسیار خوب عنوان و ابراز امیدواری کرد با این نوع تعامل، اصلاحات مدنظر دقیق‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر انجام شود.

مهندس خرم در ادامه از ۲۲ آسیب و چالش نظام مهندسی در گذشته سخن گفت و افزود: برنامه های سازمان نظام مهندسی در دوره اخیر براساس این چالش‌ها و آسیب‌ها تدوین و به شورای مرکزی، هیات‌مدیره‌های استانی و وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است، ضمن اینکه. برنامه‌ها را به طور مشخص اولویت‌بندی کرده‌ایم.

وی از تشکیل شورای راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان به عضویت کارشناسان، اقتصاددانان و خبرگان این بخش برای نخستین بار خبر داد و در ادامه نقش نظام مهندسی در مدیریت بحران را مورد اشاره قرار داد و خواستار آن شد تا این سازمان به عضویت رسمی ستاد مدیریت بحران کشور درآید. در همین حال، سازمان‌های نظام مهندسی استانها باید عضو کمیته مدیریت بحران در استان‌ها شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا