صنایع ساختمانیمجله خبری

صدور 625تأییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

به گزارش ساختمان آنلاین: مرضیه قنبریان در ادامه اظهار کرد: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها از ابتدای سال جاری تاکنون، برای ۳۶۳ مورد بازرسی اولیه و ۲۶۲ مورد بازرسی ادواری، تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ‌شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، از اردیبهشت‌ماه سال آینده، اجرای استاندارد مربوط به ایمنی آسانسورهای هیدرولیکی و پله‌های برقی نیز مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار می‌گیرد.

قنبریان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تأییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تأییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره‌کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا