بورس و بازارمجله خبری

با ۱ میلیارد در شرق تهران، آپارتمان چند متری می‌توان خرید؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  بازار مسکن در تهران همواره از بازارهای مهم و پرطرفدار بین اقشار مختلف مردم بوده است. با توجه به افزایش قیمت مسکن در چند سال گذشته، در بسیاری از مناطق تهران خانه‌ها با قیمت‌های سرسام‌آور معامله می‌شوند.

برخی از گران‌ترین مناطق شرق تهران کدامند؟

بنا بر داده‌های به دست آمده از سایت دیوار، فهرستی از متوسط قیمت فروش مسکن در هشت منطقه از مناطق شرق تهران تهیه شده است.

بنا بر جدول به دست آمده، منطقه ازگل، با متوسط قیمت ۶۷ میلیون تومان برای هر متر خانه، یکی از گران‌ترین مناطق شرق تهران است.

بعد از منطقه ازگل، منطقه هروی با متوسط قیمت هر متر خانه ۵۷ میلیون تومان، یکی دیگر از گران‌ترین مناطق شرق تهران برای خانه‌دار شدن است.

تهرانپارس شرقی و پیروزی، با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان، ارزان‌تر از سایر مناطق در فهرست زیر هستند. این یعنی با یک میلیارد تومان در این منطقه می‌توان یک آپارتمان ۴۲ متری خرید!

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره برای هر متر خانه در برخی از مناطق شرق تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا