راه و شهرسازیمجله خبری

تشریح آخرین وضعیت منطقه زلزله زده پادنا

به گزارش ساختمان آنلاین:  منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین وضعیت منازل مسکونی آسیب دیده در زلزله ۲۹ بهمن سال گذشته در منطقه پادنا اظهار داشت: در مجموع ۵۷۲ واحد مسکونی نیازمند بهسازی و بازسازی بود که به سازمان مدیریت بحران برای جذب اعتبار معرفی شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۱۷ واحد نیاز به احداث و ۳۵۵ واحد نیاز به تعمیرات داشت، ادامه داد: ۴۱۸ واحد در مناطق روستایی و ۱۵۴ واحد در مناطق شهری بود.

تخصیص ۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منطقه زلزله زده پادنا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض برای بازسازی این مناطق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد، ادامه داد: از اسفند ماه تاکنون ۱۹ واحد مسکونی آوار برداری شده و ۱۵۲ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک معرفی شد.

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده برای ۲۰۲ واحد بازسازی و ۲۳۲ واحد تعمیری انجام شده است، ابراز داشت: کارشناسی لازم انجام شده، نقشه‌ها تهیه شده است و همه اقدامات در دستور کار است.

شیشه فروش با بیان اینکه پنج میلیارد تومان برای بهسازی تأسیسات شهری و روستایی نیز پرداخت شده است، ادامه داد: روند بازسازی این منطقه با پیشرفت ۲۵ درصدی رو به رو بوده است.

۵۹ هزار واحد مسکونی در اصفهان بازسازی و بهسازی شد

وی با بیان اینکه ۵۹ هزار واحد مسکونی در شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر و روستاهای استان اصفهان بهسازی و بازسازی شده است، اضافه کرد: برای این امر وام کم بهره به مالکان پرداخت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اعتبار استان اصفهان برای بازسازی و بهسازی استان اصفهان پنج هزار میلیارد تومان بود، گفت‌: تاکنون این اعتبار برای هشت هزار و ۸۸۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است و مراحل اجرایی چهار هزار و ۴۳۰ واحد در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا