راه و شهرسازیمجله خبری

شهرداری مجوز ارایه تخفیف به مستاجران را دریافت کرد

به گزارش ساختمان آنلاین :اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده ۱۱ مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا» را در دستور کار قرار دادند.

«عبدالحمید امامی» معاون اقتصادی شهرداری تهران درباره این لایحه گفت: از آنجایی که اپیدمی کرونا سبب شده‌ درآمد مستاجران شهرداری در ترمینال‌ها و ایستگاه‌های مترو کاهش پیدا کند، در شهرداری درخواست شد که به آنان در پرداخت اجاره‌ها تخفیف داده‌شود.

وی تاکید کرد که این لایحه برای این است که تکلیف این مستاجرین روشن و مشخص شود که به آنها تخفیف داده شود یا خیر.

امامی گفت: بر اساس این اصلاحیه در صورت تصویب در شورا به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود، به منظور حمایت از مستاجران و بهره‌برداران واحدها، اماکن و فضاهای تجاری، اداری، خدماتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی واگذار شده توسط واحدهای ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به اشخاص حقیقی و حقوقی(بخش خصوصی) که محل کار و فعالیت آنها به دلیل جلوگیری از انتشار شیوع ویروس کرونا تعطیل، یا دچار آسیب مالی شده اند، نسبت به استمهال، تعدیل، بخشودگی اجاره بها یا افزایش و تمدید مدت قرارداد و یا نحوه ایفا تعهدات قراردادی و یا امر اقاله و یا سایر تصمیمات مقتضی که باید به تصویب شورا برسد، اقدام کند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بدون ارائه نظر موافق و مخالف با ۱۳ رای یک فوریت لایحه اصلاح ماده ۱۱ بسته محرک اقتصادی شهر تهران را تصویب کردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا