مجلس و ارگان هامجله خبری

مهلت واریز آورده مسکن ملی در ساوه تمدید شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  «احمد مرزبان» گفت: پیش از این به متقاضیان تا پایان خرداد (امروز) مهلت داده شد که مبلغ مورد نظر را به حساب واریز کنند اما این مهلت برای متقاضیان پروژه های شهرک علوی با ۳۸۴ و بام ساوه (شهرک فجر) با ۴۸۴ واحد به مدت ۲ هفته دیگر یعنی تا پایان روز ۱۴ تیر تمدید شد.

وی اظهار کرد: برای متقاضیان پروژه ۹۸۰ واحدی کوی مهر (شهید بهشتی) نیز مهلت واریز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی سهم آورده دوم تا پایان تیرماه تمدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: این مهلت ها به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید نسبت به تامین وجه تا موعد مقرر اقدام کنند در غیر اینصورت نام نویسی آنها ملغی و به منزله انصراف از دریافت مسکن ملی تلقی می شود.

وی تاکید کرد: شتاب در اجرای پروژه های مسکن ملی منوط به همکاری متقاضیان و واریز کردن سهم آورده شان در موعد مقرر است زیرا پشتوانه مالی برای تداوم ساخت و ساز این واحدها از محل تسهیلات بانکی و واریزی افراد متقاضی است.

مرزبان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر زمین با کاربری مسکونی در شهر ساوه وجود ندارد، ثبت نام جدیدی برای مسکن ملی در این شهر انجام نمی شود.

به گفته او، تعداد واحدهای در دست ساخت مسکن ملی در شهر ساوه از سهمیه تخصیصی هم بیشتر است و این شهرستان از جمله مناطق پیشتاز استان مرکزی در این خصوص به شمار می رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا