مجلس و ارگان هامجله خبری

2500 مسکن مددجویی ایجاد خواهد شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  جلال شیخ پور در ادامه گفت: ایجاد اشتغال و مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از دغدغه‌های اصلی ماست.

وی ادامه داد: امسال حداقل ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اضافه کرد: در حال حاضر ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی را در مناطقی همچون ززوماهرو، پاپی، بشارت و نورآباد که مناطق صعب‌العبور زیادی دارند آغاز کردیم.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در محله‌های آسیب‌پذیر خرم‌آباد خیمه زده تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند.

شیخ پور در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های امداد استان اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌شغلی برای مددجویان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه لرستان یکی از استان‌های مطرح کشور به لحاظ داشتن گیاهان دارویی است که می‌توان در این راستا با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی لرستان کارهایی در راستای اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: امروز نگاه امداد توانمندسازی است و بنا داریم این زنجیره فقر را برطرف کنیم و این موضوع قطعا با ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان محقق خواهد شد.

وی گفت: همچنین برای دانشجویان دارای ایده و خلاق پیگیر راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان در استان هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا