مجلس و ارگان هامجله خبری

احداث هزار مسکن مددجویی در بوشهر

به گزارش ساختمان آنلاین: احمد لطفی در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با حضور رئیس کمیته امداد کشور، عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سفر رئیس کمیته امداد در آخر هفته به استان بوشهر، افزود: ساخت این واحدها از محل تفاهم نامه کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و استانداری بوشهر است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: سال گذشته نیز بر اساس همین تفاهم نامه یک هزار واحد مسکونی احداث و به مددجویان این نهاد واگذار شد.

لطفی ادامه داد: در سفر رئیس کمیته امداد به استان بوشهر، ۷۲ واحد مسکونی به ایتام تحت پوشش واگذار می‌شود که از محل کمک‌های خیرین ساخته شده است.

وی بیان کرد: اهدا ۳۰۰ فقره جهیزیه، اهدا هزار دستگاه آب‌گرم‌کن و ایجاد تفاهم نامه گازکشی به ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی فاقد گاز، تقدیر از کارآفرینان و رؤسای بانک‌های عامل در حوزه ارائه کننده تسهیلات اشتغال مددجویی بخشی از برنامه‌های حضور رئیس کمیته امداد کشور به استان بوشهر است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در این سفر دو روزه، رئیس کمیته امداد کشور در شش شهرستان استان بوشهر حضور می‌یابد تا ضمن دیدار با مقامات محلی از نزدیک نیز با تعدادی از خانواده‌های مددجویی دیدار کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا