مجلس و ارگان هامجله خبری

رونمایی دستاوردهای جدید مدیریت بحران

به گزارش ساختمان آنلاین: رضا کرمی‌محمدی با بیان این خبر تصریح کرد: در آستانه شانزدهمین سالروز تاسیس این سازمان مراسم رونمایی از آخرین دستاوردهای مدیریت بحران شهر تهران با هدف دستیابی به توسعه و افزایش تاب‌آوری شهر در حوزه‌های مختلف پیشگیری و کاهش خطرپذیری، آمادگی، آموزش و فرهنگ‌سازی امروز (یکشنبه) با حضور شهردار تهران به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کرمی‌محمدی افزود: در این مراسم علاوه بر رونمایی از سامانه پایش برخط حرکات پوسته زمین تهران، ایستگاه سطح‌سنجی برخط کانال‌ها و رودخانه‌های شهر تهران، سامانه فرماندهی حوادث شهر تهران، تابلوهای اعلام هشدار مخاطرات جوی شهر تهران، احداث و طرح تکمیل پایگاه‌های جدید پشتیبانی مدیریت‌بحران و بسته جامع آموزشی شهر آماده رونمایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان خط تولید نیمه اتوماتیک ماسک سه‌لایه در مجموعه یکی از پایگاه‌های مدیریت بحران تهران افتتاح خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا