راه و شهرسازیمجله خبری

بیمه 22 هزار کارگر ساختمانی در زنجان

به گزارش ساختمان آنلاین:  مسعود علیاری با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۵۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: بیش از ۵۳ درصد جمعیت استان زیر چتر حمایتی بیمه هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، گفت: یک شعبه کارگزاری هم فعال است.

علیاری با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: در این طرح از ۳۰ خدمت تاکنون ۲۳ خدمت به صورت غیر حضوری به مردم استان ارائه می‌شود و از مراجعه افراد زیادی به شعبه‌های تأمین اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی به بیمه کار گران ساختمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار کار گر ساختمانی در استان بیمه شدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سعی بیمه تأمین اجتماعی استان بر این است تا تمام کار گران ساختمانی بیمه شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا