مجلس و ارگان هامجله خبری

عملیات ساخت مسکن ملی در بروجرد آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین:   احمد پارسا افزود: در راستای طرح اقدام ملی مسکن در بروجرد ۶ هزار نفر متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون سه هزار نفر تشکیل پرونده داده اند.

وی اظهار داشت: تاکنون از این تعداد صلاحیت یک هزار و ۲۰۰ متقاضی تایید شده و تنها حدود ۷۰۰ نفر واریز وجه کرده اند.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: تاییدشدگان طرح اقدام ملی‌مسکن ۱۵ روز وقت دارند تا ۴۰ میلیون تومان به حساب واریز کنند، در غیر اینصورت حذف و متقاضی دیگری جایگزین خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بروجرد تعریف که تجهیز کارگاه و شروع به کار شده است.

پارسا ادامه داد: برای احداث اقدام ملی مسکن در بروجرد ۳۷ هکتار زمین در کنار سایت مسکن مهر بروجرد در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: ظرفیت احداث مسکن ملی در ۳۷ هکتار اراضی تعیین شده تنها سه هزار واحد است.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.

وی اظهار داشت: ۱۰۸ واحد نیز در میدان امام حسین (ع) بروجرد برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته و هدف از انتخاب این محل بازسازی بافت فرسوده است و برای هر واحد ۱۴۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

پارسا ادامه داد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد به طوری که زمین از راه شهرسازی و ساخت مشارکتی است و ۱۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد نیز برای هر واحد اعطا می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا