راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

ظرفیت‌های داخلی برای ساخت مسکن کافی است

به گزارش ساختمان آنلاین:  رحمت الله فیروزی پوربادی  درباره اخبار منتشره در خصوص مشارکت چینی ها برای ساخت مسکن در داخل کشور، بیان کرد: خوشبختانه در داخل کشور هم از لحاظ دانش فنی و هم از نظر ظرفیت های تخصصی توانمندی بالایی در حوزه عمرانی وجود دارد و از نظر بنده نیاز به مشارکت هیچ کشور خارجی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: اما اگر بحث سرمایه گذاری شرکت های خارجی مطرح باشد موضوع متفاوت است و اگر قرار باشد از ظرفیت سرمایه گذاری این شرکت ها استفاده شود ما نیز از آن استقبال می‌کنیم اما برای اجرای پروژه ما به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی خود باور داریم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صلاح نیست که بخواهیم از امکانات و ظرفیت های سایر کشورها برای ساخت مسکن در داخل استفاده کنیم چراکه ما خودمان ظرفیت های لازم را در حوزه عمرانی در داخل کشور داشته و نیازی به ظرفیت های خارجی نداریم.

فیروزی پوربادی در پایان با بیان اینکه یکی از اهداف قانون جهش تولید مسکن بحث رونق اشتغال داخلی است، تاکید کرد: زمانی که ما می توانیم با ظرفیت های داخلی پروژه های عمرانی را پیش ببریم و در عین حال به اشتغال زایی داخلی و رونق کسب و کار های حوزه عمرانی کمک کنیم چه لزومی دارد که به سراغ کشورهای خارجی برویم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا