مجلس و ارگان هامجله خبری

استاندار هرمزگان از آغاز ساخت 10 هزار مسکن در بندرعباس خبر داد

به گزارش ساختمان آنلاین:  فریدون همتی افزود: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی زمین‌های ۳۵۰ هکتاری، موجب ارتقا کیفیت زندگی در بافت‌های هدف شهر می‌شود.

وی این طرح را بعنوان بزرگترین طرح تولید و عرضه مسکن کشور دانست و گفت: در زمین‌های ۳۵۰ هکتاری بندرعباس، ۱۰ هزار واحد مسکونی با زیربنای صد تا ۱۵۰ مترمربع ساخته می‌شود که دارای تاسیسات و زیرساخت‌های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه، بوستان و فضای سبز است.

استاندار هرمزگان افزود: قرارداد ساخت این طرح ۴۸ ماهه است، ولی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید در مدت ۳۸ ماه تحویل داده شود.

همتی گفت: این واحد‌های مسکونی در ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

وی گفت: طرح مسکونی- تجاری دریای نور هم که به‌صورت مشارکت با بخش خصوصی، با ۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شده است، امروز با حضور وزیر راه به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان گفت: مرکز تجاری ۲۵۰ واحدی گامبرون نیز که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) ساخته شده، از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر راه به بهره برداری می‌رسد.

همتی افزود: امروز ساخت ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن هم در شهرک پیامبراعظم (ص) شروع می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا