مجلس و ارگان هامجله خبری

انجام ۲.۱ میلیون آزمایش فنی در پروژه‌های عمرانی کشور

به گزارش ساختمان آنلاین:  مجید کیانپور اظهار کرد:‌ آزمایش‌های انجام شده شامل انواع آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی، قیر، آسفالت، مقاومت مصالح، غیر مخرب، شیمی و فیزیک، کالیبراسیون، مطالعات ژئوتکنیک و … بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: آزمایش‌های انجام شده در یک هزار و 120 واحد محلی و شعب مستقر در سراسر کشور توسط بیش از 2 هزار و 500 نیروی متخصص در ارائه خدمات به پروژه های عمرانی ملی و استانی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره‌گیری از نخبگان مجرب، متخصص و توانمند خود در رسته‌های مهندسی عمران، ژئوتکنیک، راه و ترابری، حمل و نقل، زمین شناسی، معدن و … با پتانسیل موجود، آزمایش‌های متنوع، منحصربفرد، بروز و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به توانمندی که دارد موفق شده است انجام بیش از 500 نوع آزمایش متنوع را طی سال گذشته به ثبت برساند، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با در اختیار داشتن تجهیزات متنوع، بروز، استاندارد و منحصر بفرد و کالیبره در ایران و منطقه توانایی انجام انواع آزمایش‌های خاص را دارد.آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این آمادگی را دارد متناسب با فناوری های وین و مصالح نو ظهور در کشور تجهیزات سنجش وادوات آزمایشگاهی مورد نیاز را طراحی و بهره‌برداری کند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: همکاران ما در سراسر کشور تلاش کردند تا در راستای ارائه خدمات نوین، بروز و منطبق با استاندارد جهانی، در کمترین زمان ممکن و دقت بالا ارائه خدمت کنند و با دستگاه‌های اجرایی، مشتریان و کارفرمایان تعامل خوب وسازنده‌ای داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا