مجلس و ارگان هامجله خبری

داستان ناتمام شهرفروشی در پایتخت

به گزارش ساختمان آنلاین: ابوالفضل قناعتی درباره ادعای مدیران شهری مبنی بر توقف شهرفروشی در تهران، اظهار کرد: دریافت عوارض ساخت‌وساز بر اساس طرح‌های جامع تفصیلی است و شهر تهران در راستای طرح تفصیلی به پهنه‌های مختلفی چون تجاری، مسکونی و غیره تقسیم‌بندی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس هر شهروند در پهنه‌ای که قرار دارد مقدار مشخصی اجازه ساخت‌وساز وجود دارد اما اگر برخی ادعا دارند در دوره قبل مجوز ساخت‌وسازی خارج از طرح تفصیلی و کمیسیون ماده 5 صادر شده مستندات آن را ارائه دهد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در این دوره مدعی هستند تخلفی صورت نگرفته است و در چارچوب طرح تفصیلی عمل کرده‌اند اما بررسی ادعای آنها را دوره بعدی مدیریت شهری می‌تواند راستی آزمایی کند، به طور حتم جریان دیگری که به دوره بعدی مدیریت شهری راه یابد این کار را انجام می‌دهد و صحت و سقم آن بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی معتقد هستند بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری تهران محقق شده است و نسبت به دوره گذشته رقم بالاتری به تصویب رسانده‌اند، چطور می‌شود به درآمدها رسیده اما در عمل اتفاقی رخ ندهد و کاری در سطح شهر صورت نگیرد؟ تابلوی کوچه و خیابان هم که قیمتی ندارد که همه درآمد کسب شده برای آن صرف شده باشد!

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا