بورس و بازارصنایع ساختمانیمجله خبری

کوتاهی در ثبت فروش سیمان در سامانه تجارت جُرم است

به گزارش ساختمان آنلاین: عباس حیدری گفت: بازدید و بازرسی از مصالح فروشی های فعال در سطح شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد و به صورت مستمر اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: بازرسی از ۷ واحد مصالح فروشی، انبار ها و واحد های صنفی با همکاری نیرو های بسیج به منظور بررسی مشکلات مصالح فروشان در خرید و فروش و قیمت محصول برای مصرف کنندگان با محوریت شعار سال مبنی بر “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” به صورت مستمر در حال انجام است.

حیدری بیان کرد: فروشندگان و متصدیان توزیع مصالح ساختمانی و به ویژه سیمان باید با استفاده بهینه از امکانات موجود برای جذب این محصول، در زمان تحویل آن، در ابتدای خرید و پایان فروش محموله، تائید اتمام سیمان را به اداره صنعت، معدن و تجارت حمیدیه اعلام کنند.

رئیس اداره صمت حمیدیه ادامه داد: درصورتیکه متصدیان و صاحبان اصناف در این زمین کوتاهی کنند، واحد صنفی مذکور طبق قانون مرتکب جُرم عرضه خارج از شبکه شده و علاوه بر اعمال جریمه، برای فروشنده مورد نظر پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا