صنایع ساختمانیمجله خبری

اصلاح نظام توزیع راه‌حلی برای ساماندهی بازار سیمان

به گزارش ساختمان آنلاین:  سیدمحسن دهنوی در تشریح بازدید از شرکت سیمان تهران به همراه جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران گفت: ضمن بازدید از کارخانه سیمان در جریان وضعیت فعلی این واحد تولیدی قرار گرفتیم؛ هولدینگ سیمان تهران 13 درصد ظرفیت تولید سیمان کشور و نیمی از سیمان تهران را تامین می‌کند و توانسته صادرات قابل توجهی به کشورهای منطقه داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت سیمان‌تهران از سال 97 در صادرات به عراق با مشکل افزایش تعرفه واردات روبه رو شده که این موضوع نیاز به استفاده از دپیلماسی اقتصادی را روشن می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در این بازدید تصمیماتی هم در جهت نقش کارخانه سیمان‌تهران در توزیع سیمان و کاهش قیمت آن گرفته شد، اضافه کرد: نظام توزیع و عرضه سیمان کشور باید اصلاح و سیمان در بورس کالا عرضه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: عموما کارخانه‌های سیمان نگرانی‌هایی را برای حوزه محیط زیست به وجود می‌آورند اما این کارخانه توانسته در تعامل با سازمان محیط زیست و چک آنلاین خط‌های تولیدی به رفع این نگرانی‌ها کمک کند. البته برخی از مشکلات در این حوزه همچنان وجود دارند که در این جلسه تصمیماتی جهت حل آنها اخذ شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بازدید توافق شد که کارخانه سیمان تهران جهت رفع مشکلات روستاها و مناطق اطراف خود دست به کار شده و در حوزه مسئولیت اجتماعی خود نقش آفرینی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا