راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

طرح مسکن فرهنگیان زنجان به کجا رسید؟

به گزارش ساختمان آنلاین: مسعود بیات منش به مسکن فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش استان منعقد شده و فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند صاحب خانه شوند.

وی با بیان اینکه ناهماهنگی در بین فرهنگیان وجود دارد، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش باید طبق تفاهم نامه زمین تامین می‌کرد ولی کوتاهی کرد و در این میان فرهنگیان زمینی که در غرب زنجان اختصاص داده شده را قبول نمی‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: باید ادبیات پایین شهر و بالای شهر در استان زنجان از بین برود و از عدالت به دور است که در جامعه بین مردم تبعیض قائل شد.

بیات منش تاکید کرد: مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان در خصوص تامین زمین برای فرهنگیان کوتاهی کرده و فرصت طلایی و امتیازی که در طرح اقدام ملی برای فرهنگیان بود هم از دست رفته است و بهتر بود فرهنگیان به جای تجمع در مقابل استانداری منطقی مشکل خود را بیان می‌کردند.

وی ابراز داشت: توسعه ساخت مسکن در همه مناطق استان رعایت خواهد شد و طرح اقدام ملی مسکن در غرب و شرق زنجان مسکن ساخته می‌شود و در هر دو قسمت به کیفیت ساخت و ساز هم توجه شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. H
    آقای لیات منش شما خودتون. رو لی مسوایت نشون ندین سه نفر مهم این ماجرا ا.ل استاندار سابق دوم رییس آموز ش و پرورش سوم هم جنابعالی آقای بیات منش بالاخره سهم شما هم از 100 میشه 35 یاکمی کمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا