صنایع ساختمانیمجلس و ارگان هامجله خبری

صادرات سیمان از ایلام ممنوع است

به گزارش ساختمان آنلاین:   «جهانگیر رستمزاد» در نشست ستاد تنظیم بازار استان با بیان قطع مکرر برق، عقد قرارداد فروش با استانهای دیگر و صادرات سیمان باعث کمبود سیمان در ابتدای ماه جاری شده بود بر ضرورت تامین سیمان در بازار استان و پروژه های عمرانی تاکید کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، مشکلات کارخانه سیمان برطرف شده و به منظور تنظیم بازار و قیمت این شرکت نمی‌تواند تا تامین سیمان مورد نیاز استان هیچ تعهدی را بپذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بر ساماندهی میادین میوه و تره بار تاکید کرد و از شهرداری خواست روند اجرای این طرح سرعت گیرد.

رستم‌زاد با اشاره به افزایش میزان جوجه ریزی گفت: در تامین مرغ استان مشکلی وجود ندارد.

جهانگیر رستمزاد به ضرورت تکمیل کشتارگاه صنعتی سرابله تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود ۳۸۴واحد مرغداری و تولید ماهانه مرغ مازاد در بازار استان ضرورت دارد این کشتارگاه هرچه سریع‌تر تکمیل و راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کشتارگاه منجر به اشتعال بیش از ۱۵۰نفر می شود ، گفت: میزان پیشرفت این طرح ۹۰درصد است که بر اساس اعلام نظر کارشناسان دستگاههای تخصصی حدود ۱۰۰میلیارد ریال دیگر برای تکمیل نیاز دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا