صنایع ساختمانیمجله خبری

سهمیه سیمان در اهر افزایش یافت

به گزارش ساختمان آنلاین:  رسول خدابخش در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه با نظارت و کنترل‌های مستمر در بازار، توزیع سیمان در این شهرستان ساماندهی شده است.

وی ضمن تاکید بر برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی از سوی اصناف شهرستان، افزود: طی یک ماه اخیر، ۳۵۷ مورد از صنوف بازرسی و ۶۲ پرونده تخلفاتی اصناف تشکیل و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

وی از پلمب ۱۱ واحد نانوایی در اهر خبر داد و گفت: برخی از این نانوایان وزن چانه را کاهش داده و گرانفروشی می‌کردند که در این راستا، پروانه فعالیت نانوایی‌های متخلف به مدت شش ماه باطل و دو ماه با نصب بنر به عنوان نانوایی متخلف به مردم معرفی خواهد شد.

فرماندار اهر، خواستار کنترل قیمت گوشت قرمز و مرغ مصرفی در بازار توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت کنترل قیمت‌ها در شب یلدا، افزود: از هم‌اکنون، ادارات ذیربط و جهاد کشاورزی بر تنظیم بازار شب یلدا برنامه‌ریزی کنند، چراکه اگر خللی در بازار پیش بیاید هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا