بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

ویژگی‌های مهم شهر پردیس چیست؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در دیدار با مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه فعالیت‌های بزرگ عمرانی در پردیس، مدیریت پیشرفته و گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی جهت صنعتی‌سازی ساختمان‌های مسکونی یکی از ویژگی‌های مهم شهر پردیس است و گفت: توسعه نسل پنجم و ششم ساختمان‌سازی به عنوان ساختمان‌های هوشمند و سبز نیز از جمله اولویت‌هایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

خرم افزود: توسعه نسل چهارم و پنجم ساختمان سازی از برنامه هایی است که مدیران عمرانی کشور باید به آن سمت حرکت کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: ایفای نقش شرکت عمران پردیس در توسعه نسل چهارم ساخت و ساز در کشور بسیار پررنگ بوده و استفاده از قالب‌های تونلی جهت ساخت بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکن مهر به عنوان روشی نو و مستحکم به شمار می رود.

در ادامه مدیر عامل پردیس گفت: پروژه بزرگ پردیس، به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی ساختمانی در سطح کشور، تا سال‌ها به عنوان یادگار باقی خواهد ماند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا