بورس و بازارمجله خبری

تبریزی‌ها فعلا اقدام به خرید مسکن نکنند

به گزارش ساختمان آنلاین:   اسماعیل نعمتی با تاکید بر اینکه بازار مسکن تبریز راکد است، گفت: افزایش قیمتی امسال نداشتیم و برخی قیمت های اعلام شده در فضای مجازی و همچنین مشاوران املاک حباب است.

وی با اشاره به اینکه با حضور دولتمردان جدید و سیاست های دولت آیت الله رئیسی پیش بینی می کنیم قیمت مسکن طی ماه های آینده کاهش یابد، ادامه داد: بسیاری از قیمت هایی که از مناطق مختلف شهر تبریز اعلام می شود غیرواقعی و حباب است.

نعمتی با بیان اینکه تولید مسکن طی سال های اخیر کاهش یافته است، افزود: کاهش تولید و عرضه در مقابل افزایش تقاضا باعث بالا رفتن قیمت مسکن در چند سال اخیر شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تبریز در خصوص افزایش هزینه مصالح ساختمانی نیز گفت: قیمت مسکن با افزایش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های شهرداری مرتبط است.

نعمتی در خصوص افزایش نرخ اجاره بها نیز اظهار داشت: با رشد قیمت مسکن شاهد افزایش نرخ اجاره بها نیز هستیم، باید در این مورد نظارت از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی تشدید شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا