بورس و بازارراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

چراغ سبز شورای ششمی‌ها به بساز و بفروش‌ها

به گزارش ساختمان آنلاین:  مهدی چمران درباره این لایحه گفت: این لایحه هر ساله اجرا می شود و برای کسانی که عوارض خود را یکجا پرداخت می کنند تخفیف در نظر گرفته می شود که به دلیل تغییر دوره مدیریتی به تاخیر افتاد.

در ادامه مهدی اقراریان درباره این لایحه گفت: علت و چرایی اینکه طرح با دو فوریت در جلسه مطرح می شود را اعلام کنند.

عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران در توضیح این لایحه گفت: طی چند ماه گذشته ارباب رجوع ها به دلیل انتخابات و رکود، کمتر برای پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه کردند و از این جهت درخواست ارائه دو فوریت لایحه را دادیم. بعلاوه در بازه زمانی شهریور تا آبان درآمد شهرداری از عوارض پایین است و به این دلیل این تخفیف را در این بازه اعلام کردیم. و به این دلیل می خواهیم در این بازه زمانی اثرگذاری داشته باشد.

اعضای شورای شهر به دو فوریتی لایحه اصلاحیه مصوبه اخذ مصوبه حوزه شهرسازی  رای مثبت دادند.

به موجب تبصره سه این لایحه در صورتی که خودی تمایل داشته باشد تا عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند  به مدت 60روز پس از لازم الاجرا شدن این مصوبه مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان 25درصد خواهند شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا