راه و شهرسازیمجله خبری

صدور مجوز توقف ساخت برج‌ دوقلوی قزوین

به گزارش ساختمان آنلاین:  پیمان پیرمرادی در ادامه گفت: پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین معروف به برج‌های دوقلو به علت تخلفات ساختمانی که مغایر با پروانه صادر شده بوده است از سوی شهرداری باید در کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد رسیدگی قرار بگیرد و تا آن زمان تصمیم گرفته شد تا ادامه عملیات ساخت و ساز در آن متوقف شود.

وی اضافه کرد: تخلفات صورت گرفته در این پروژه مربوط به مشاعات و فضاهایی بوده که هنگام ساخت مورد دخل و تصرف قرار گرفته شده است.

پیرمرادی تاکید کرد: مرجع رسیدگی به تخلفات متراژی و مغایر با پروانه شهرداری، دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ است که در آن نمایندگان قوه قضاییه، شورای شهر و وزارت کشور حضور دارند.

برج‌های دوقلوی قزوین تحت عنوان پروژه مسکن فرهنگیان با ۹۰۰ واحد مسکونی، با گذشت بیش از یک دهه از تاریخ عملیات ساخت و ساز آن همچنان با مشکلات عدیده‌ای از جمله نمای مشترک سازه، نقشه‌های مکانیک و تاسیسات دست و پنجه نرم می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا