مجلس و ارگان هامجله خبری

اراضی کشاورزی کلاردشت رفع تصرف شدند

به گزارش ساختمان آنلاین: سردار “مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، بیان کرد: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و در پی تغییر کاربری غیرقانونی زمین های زراعی و کشاورزی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از شناسایی سه هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که توسط افراد فرصت طلب و زمین خوار دیوار کشی و یا بناهای غیر مجاز در آن احداث شده بود خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و همکاری ماموران اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کلاردشت، حصارکشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها تخریب و زمین های تصرف شده آزاد سازی شدند.

میرزایی ارزش تقریبی زمین های رهاسازی شده و ساختمان های تخریب شده بر اساس نظر کارشناسان را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در بخش کشاورزی و تولید شده و بر اساس قانون جرم محسوب می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا