مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

تکذیب سخنان نسبت داده شده به عضو کمیسیون عمران در حوزه مسکن

علی‌اصغر خانی عضو کمیسیون عمران مجلس سخنان منتشرشده از وی را در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» تکذیب کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، دفتر علی اصغر خانی، عضو کمیسیون عمران مجلس درپی انتشار محتواهایی به نقل از این نماینده مجلس در خصوص وزیر راه و شهرسازی و حوزه مسکن اعلام کرد: این نماینده مجلس در چند روز گذشته هیچ مصاحبه ای با هیچ رسانه ای نداشته است و محتواهای منتشر شده می تواند برگرفته از سخنان این عضو کمیسیون عمران در سالهای گذشته و وزیر پیشین باشد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: انتشار محتواهایی که مربوط به وزرای قبلی است در زمان کنونی و با توجه به فعالیت موثر و مستمر وزیرفعلی راه و شهرسازی از طرف برخی رسانه ها و در شبکه های اجتماعی جای تأمل دارد.

در ادامه تصریح شده است: اصلا موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح نبوده و نیست و شاهد این‌ موضوع هستیم که از وقتی ایشان سکان وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفتند تمامی امور چه در حوزه مسکن و چه حوزه حمل ونقل و زیرساختی با شتاب بسیار بالایی در حال انجام هست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا