راه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

آغاز آموزش فنی و حرفه‌ای به ۵۰۰ هزار نفر کارگران ساختمانی

به گزارش ساختمان آنلاین: از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جامعه هدف دستورالعمل فوق شامل ۵۰۰ هزار نفر از کارگران و استادکاران ساختمانی کشور می باشد که صرفاً از سوی اتحادیه کارگران ساختمانی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ادارت کل استان‌ها معرفی می‌شوند.

بنا براین گزارش، مسئولیت تأیید و هویت کارگران متقاضی در زمینه ثبت نام، تمدید و ارتقاء مهارت بر عهده اتحادیه‌ها و بازه زمانی آن تا پایان مدت تفاهم‌نامه مشترک سیزدهم مردادماه است.

این گزارش می‌افزاید: شناسایی و معرفی متقاضیان، ارتقاء سطح مهارت و بازآموزی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان شامل سطوح کارگر و فن ورز به منظورتوانمند سازی نیروی انسانی با تأکید بر آموزش مهارتی و تعیین مهارت و بهبود کیفیت ساخت و ساز ساختمان و مسکن، ساماندهی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان در راستای اجرای تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه تعاونی‌های تأمین نیاز استادکاران و کارگران‌ساختمانی و فصلی و … از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

برای مشاهده دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه مشترک بین اتحادیه کارگران ساختمانی و سازمان فنی و حرفه‌ای کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا