مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

نخعی: طرح بیمه کارگران ساختمانی سریع‌تر تعیین تکلیف شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ساخت مسکن به دنبال طرح اصلاح ماده پنج قانون تامین اجتماعی که به بحث بیمه کارگران ساختمانی باز می‌گردد خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این موضوع در مجلس شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی نخعی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص اصلاح ماده پنج قانون تامین اجتماعی که به موضوع بیمه کارگران ساختمانی باز می‌گردد نظر مجلس شورای اسلامی این است که دو سال تنفس داده شود اما هنوز پاسخ لازم گرفته نشده و در سطح استان‌ها مردم با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع به بحث نهضت ملی مسکن و ساخت مسکن و ساخت و سازها آسیب وارد کرده و در استان‌ها مردم و پیمانکاران با مشکل مواجه شده اند، اظهار کرد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کند و هرچه سریع‌تر آن را تعیین تکلیف کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا