راه و شهرسازیمجله خبری

باید کمیته پروژه‌های مشارکتی پردیس تشکیل شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، از سال های گذشته بسته های مختلف مشارکتی و سرمایه گذاری وارد فاز اجرا شده و در آینده ای نزدیک پروژه های متعدد روبنایی شامل مراکز تجاری، آموزشی، مذهبی، امنیتی، درمانی و فضای سبز به بهره برداری خواهد رسید تا همزمان با تحویل واحدها، خدمات مورد نیاز هم برای ساکنین فراهم شود.

از همین رو در کنار ساخت و تکمیل پروژه های مسکن مهر، یکی از مهم ترین اولویت های شرکت عمران شهر جدید پردیس در سال پیش رو، به ثمر نشسستن پروژه های مشارکتی – روبنایی است.

در این خصوص با حضور مهندس جابر انصاری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، دکتر پیرفرشی عضو هیئت مدیره، مهندس خدربیگلی معاون مسکن و شهرسازی، دکتر فراشیانی معاون اداری، مالی و بودجه، آقای جاودانفر معاون املاک و حقوقی و مدیران حوزه های سرمایه گذاری، روبنایی، املاک و واگذاری نشستی پیرامون پیگیری بسته های مشارکتی برگزار شد.

دکتر پیرفرشی ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بسته های منعقد شده و پروژه های در حال اجرا، از سهم ده هزار میلیاردی پردیس در میان شهرهای جدید برای تعریف پروژه های جدید مشارکتی در سال پیش رو خبر داد و گفت باید کمیته پروژه های مشارکتی پردیس تشکیل شود.

مهندس جابر انصاری نیز از اهمیت تعریف پروژه های جدید کوچک مقیاس با تکمیل در بازه های زمانی کم صحبت کرد تا بتوان در اسرع وقت خدمات لازم ساکنین را تامین کرد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین بر لزوم تعیین تکلیف سرمایه گذارانی که در گذشته زمین تحویل گرفتند اما پیشرفت مناسبی ندارند تاکید کرد.

با دستور جابر انصاری مقرر شد نامه نگاری های لازم با شرکت مادر تخصصی شرکت عمران شهرهای جدید به منظور تسریع در ابلاغ مصوبه های مربوط به پروژه های مشارکتی صورت پذیرد و همچنین با توجه به نشست شورای آموزش و پرورش، در لیستی تمامی مدارس تکمیل شده و آماده تحویل به اداره آموزش و پرورش به استانداری تهران اعلام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا