مجله خبریراه و شهرسازی

کلنگ پروژه مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان زمین خورد

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ پروژه مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان زمین خورد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در آئین کلنگ زنی پروژه ۱۵۰۰ واحدی تعاونی مسکن فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: در مجموعه فولاد اکسین، توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه شرکت در کنار موضوع تولید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا ۱۵ هکتار زمین از زمین‌های مناسب اهواز برای تامین مسکن کارکنان این شرکت در نظر گرفته شده است که پس از بهره‌برداری از پروژه، در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست جمهور در شورای عالی مسکن، بر استفاده از ظرفیت کارخانجات و صنایع برای تامین مسکن کارکنان خود با استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی، مالی و فنی این واحدهای صنعتی برای تولید انبوه مسکن، شرکت فولاد اکسین نیز به منظور تحقق این موضوع و رونق دادن به تولید مسکن، اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده است.

محمدی با بیان اینکه تامین مسکن ویژه کارکنان فولاد اکسین اولویت مجموعه مدیریتی این شرکت است، گفت: کلنگ زنی امروز، حاصل تلاش‌ها و جلسات متعدد با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و همکاری و تعامل میان مجموعه مدیریت صندوق بازنشستگی، هلدینگ صبا انرژی و شرکت فولاد اکسین است.

وی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی حداکثر در مدت زمان ۴ سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

در این مراسم، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور حضور داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا