مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

اجرای پروژه‌های ویلایی در اراضی رفع تصرف شده استان تهران

جنتی گفت: طی امسال ۴۴۴ مورد رفع تعرض در اراضی ملی و دولتی استان تهران انجام شده که در پروژه‌های قابل سکونت، پروژه‌های ویلایی اجرا می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای مقابله با زمین خواری و رفع تصرفات غیرقانونی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۴۴۴ مورد رفع تصرف فوری و یا با حکم قضایی در استان تهران انجام شده است.

به گفته وی، مساحت رفع تصرفات صورت گرفته در استان تهران ۸۴ هکتار بوده که ارزش تقریبی آن ۹۲۰۰۰ میلیارد ریال محاسبه شده است.

او می گوید: بنابر وظیفه ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی با هرگونه تعدی و زمین خواری از طریق قانونی با سودجویان و متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی همانند همیشه مقابله خواهیم کرد و در اراضی که قابل سکونت و دارای کاربری مسکونی باشد پروژه ها به صورت یک طبقه و ویلایی ساخته خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا